صعود از نردبان رهبری با رئیس و مدیر عامل شرکت L’Oréal Canada Ann Verhulst-Santos


حرفه Verhulst-Santos در صنعت زیبایی 33 سال پیش با پیوستن او به بخش محصولات حرفه ای L’Oréal Groupe در زادگاهش بلژیک آغاز شد. امروز، به عنوان رئیس و مدیر عامل L’Oréal Canada، او بر مجموعه گسترده ای از 39 برند نظارت دارد و تیمی متنوع متشکل از 1450 کارمند را رهبری می کند. او می گوید: “من توسط روحی هدایت می شوم که زیبایی را به عنوان یک جست و جوی جهانی می داند که می تواند جهان را تغییر دهد.”

در سال 2021، زمانی که او به دفتر مرکزی شرکت در کانادا در مونترال پیوست، ورهولست سانتوس اولین زنی بود که این موقعیت را به دست آورد و دانش و سبک رهبری رویایی را با خود به ارمغان آورد که با تجربه جهانی او در مدیریت تیم‌ها در ایالات متحده، فرانسه و آمریکا شکل گرفته بود. برزیل

Ahn به عنوان یک ساکن در ماه مارس به ما پیوست CB برای بحث در مورد مبانی شغلی، فلسفه رهبری و اصول راهنما که آینده صنعت زیبایی کانادا را شکل خواهد داد.

برخی از بزرگترین چالش هایی که برای قدم گذاشتن در یک موقعیت رهبری با آن روبرو بوده اید چیست؟

برای من، نقاط عطف کلیدی در حرفه ام پذیرفتن تغییر و خروج از منطقه راحتی ام بوده است. این به معنای ترک اروپا و به عهده گرفتن مسئولیت مدیریت تیم های برزیل و ایالات متحده بود. تجربه بین المللی من فوق العاده ارزشمند بوده است، زیرا من را در معرض ترجیحات مختلف مصرف کنندگان و تفاوت های ظریف فرهنگی قرار داده است و رویکرد من به رهبری را شکل می دهد، که به طور خاص به موقعیت من به عنوان یک زن هدایت نمی شود، بلکه بیشتر به دلیل سابقه حرفه ای، درک و تجربه من است.

چگونه تنوع جنسیتی و شمول را در L’Oréal Canada اولویت بندی و ترویج می کنید؟

به عنوان اولین مدیر عامل زن L’Oréal کانادا، تنوع و شمول از اهمیت بالایی برخوردار است. به محض ورودم به کانادا، من سمت رئیس تنوع، برابری و شمول را ایجاد کردم که اکنون در اختیار ماری-اولین فرانسوا است. تحت رهبری او، یک رویکرد واقعاً فراگیر برای آگاه کردن تیم‌های ما از تعدادی از تقاطع‌های مهم اجرا شد تا عملیات ما فراگیرتر شود. در L’Oréal، ما معتقدیم که هر چه یک تیم متنوع تر و فراگیرتر باشد، خلاق تر و جاه طلب تر می شود. هنوز راه درازی در پیش است تا زنان بیشتر و صدای BIPOC نقش‌های رهبری در همه بخش‌ها را به خود اختصاص دهند. رسیدن به آنجا مستلزم حمایت مستمر، اتحاد و آموزش از سوی افرادی است که در حال حاضر در این موقعیت‌ها حضور دارند و از دید و نفوذ برای ترویج تغییر واقعی برخوردارند.

L’Oréal Canada چه ابتکارات یا برنامه هایی را برای حمایت از توسعه حرفه ای و پیشرفت زنان در محل کار اجرا کرده است؟

هدف ما در L’Oréal Canada ایجاد یک کسب‌وکار با جامعیت در هسته آن است و تضمین می‌کند که ما به اندازه افرادی که به آنها خدمات می‌دهیم متنوع هستیم. این تعهد در چندین برنامه در اکوسیستم ما منعکس شده است، یک نمونه عالی برنامه L’Oréal-UNESCO Women in Science است. L’Oréal و یونسکو به مدت 20 سال در کانادا با یکدیگر همکاری کرده اند تا به زنان دانشمند بیشتری کمک کنند تا به تخصص علمی دست یابند و به عنوان یکسان در حل چالش های بزرگ پیش روی بشریت مشارکت کنند. به همین ترتیب، زنان 4 اقلیم ما هدف این برنامه حمایت و آموزش زنان کارآفرین در مسیر توسعه پایدار است.

اصول زیبایی و مد شما چیست و چگونه بر زندگی حرفه ای شما تأثیر می گذارد؟

خیلی بیشتر از ظاهر فیزیکی، زیبایی چیزی است که ما را چه به صورت فردی و چه جمعی شکل می دهد. من به زیبایی که اعتماد به نفس را القا می کند و ابراز وجود را تقویت می کند، اعتقاد دارم و زیبایی در همه جا وجود دارد. جست‌وجوی زیبایی یک جست‌وجوی جهانی است که از زمان، مرزها و فرهنگ‌ها فراتر می‌رود.

به نظر شما صنعت مد و زیبایی چگونه می تواند نقش فعال تری در توانمندسازی و نشاط زنان ایفا کند؟

این یک سوال مهم است. به ویژه، در لورآل کانادا، ما می‌خواهیم دنیای فردا منصفانه، متنوع و فراگیر باشد و به نقش زنان در شکل‌دهی آن متعهد هستیم. برندهای ما با تکیه بر تاریخ، ارزش‌ها و جوامع خود، نقش خود را در پیشبرد اهدافی که مستقیماً زنان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، ایفا می‌کنند. برای مثال، YSL Beauty موضعی جسورانه اتخاذ می کند سوء استفاده عشق نیست برنامه، یک برنامه جهانی برای مبارزه و پیشگیری از خشونت شریک جنسی (IPV)، رایج ترین شکل خشونت علیه زنان است.

شما بیش از سی سال است که در تجارت هستید. چه چیزی در این سال ها انگیزه و الهام بخش شما بوده است؟

دستاوردهای زیادی وجود دارد که به من این امکان را داده است که در جایی که هستم باشم. شما شغل خود را یک قدم در یک زمان می سازید و هرگز نمی توانید به طور کامل از قبل برنامه ریزی کنید. مهم است که از فرصت ها در زمان به وجود آمدن آنها استفاده کنیم. برای بیش از 115 سال، L’Oréal Groupe به زیبایی اختصاص داده است. من به دستاوردها و تعهد قوی خود به ترویج پایداری و البته تمرکز ما بر تبدیل شدن به یک رهبر در فناوری زیبایی برای ایجاد زیبایی فراگیرتر، مسئولیت پذیرتر و شخصی تر برای همه افتخار می کنم. این چیزی است که من را با انگیزه نگه می دارد. در خانه اینجا در کانادا، جایی که L’Oréal 65 سالگی خود را جشن گرفتهزار در سالگرد، من بر این تمرکز دارم که چگونه شرکت ما می تواند به شکل دادن به آینده ای با رفتار منصفانه، دسترسی، پیشرفت و فرصت برای همه ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید