مسیر ابزار میلواکی به سمت رهبری


چگونه یک برند ۱۰۰ ساله مانند Milwaukee Tool را از نظر سهم بازار به یک تولید کننده پیشرو در ابزارها و تجهیزات برقی حرفه ای تبدیل می کنید؟

کریگ باکستر، رئیس گروه TTI کانادا، می‌گوید: «شما با تعیین اهدافی که می‌دانید می‌توانید به آنها برسید، این کار را انجام نمی‌دهید.

باکستر می‌گوید: «چیزهای بسیار کمی با تعیین اهدافی که به راحتی قابل دستیابی هستند به دست آمده‌اند، من به اهداف متهورانه ایمان دارم.» “من آن کلمه را دوست دارم. یک هدف جسورانه همه چیز را تغییر می دهد. طرز تفکر، برنامه ریزی و رفتار شما را تغییر می دهد. این کل رویکرد شما را تغییر می دهد.»

ششمین در پریدن روی پنج اسب

اگر کسی از تجربه قدرت هدف گذاری جسورانه را می داند، باکستر است.

در سال 2007، زمانی که او برای اولین بار به ابزار Milwaukee آمد، محصولات این شرکت به سختی در رادار به عنوان راه حل محل کار قرار داشتند.

باکستر به یاد می‌آورد: «ما از نظر سهم بازار ابزارهای بی‌سیم حرفه‌ای در مسابقه پنج اسب‌سواری ششم بودیم. اولین هدف جسورانه من در سال 2007 متعهد شدن به تبدیل میلواکی به برند شماره یک ابزار برقی حرفه ای در کانادا تا سال 2017 بود. برای رسیدن به این هدف، ما باید حداقل 20 درصد در سال برای 10 سال متوالی رشد می کردیم.

تحت رهبری باکستر، ابزار Milwaukee نه تنها به این هدف دست یافت، بلکه آن را شکست. او می گوید: «در 16 سال گذشته، ما 24 درصد کار را انجام داده ایم.

کریگ باکستر، رئیس گروه، TTI کانادا

رهبری با الهام

اما در حالی که نوآوری مستمر Milwaukee Tool بسیار حیاتی است، باکستر به نیروی کار خود – و روح باورنکردنی کار تیمی و همکاری که در تلاش برای تقویت آن است – برای این نتایج باورنکردنی اعتبار می‌بخشد.

باکستر خاطرنشان می کند که با افزایش شرکت از کمتر از 100 کارمند در سال 2007 به نزدیک به 800 نفر – “ما گردش مالی تک رقمی داریم” – او مصمم است بهترین تیم و بهترین فرهنگ کاری را بسازد.

او می گوید: «وظیفه من ایجاد محیطی است که در آن افراد با استعداد و جاه طلب بتوانند شکوفا شوند.

برای باکس، همه چیز در مورد رهبری است. او می‌گوید: «سبک رهبری غالب امروز فرمان و کنترل است. اما این سبک هرگز در درازمدت نتایج خارق‌العاده‌ای ایجاد نخواهد کرد. و این به این دلیل است که افراد بزرگ نمی‌خواهند بر آنها حکومت شود.”

برای باکستر، یکی از بزرگترین طعنه‌های امروزی در محل کار این است که هوش تجاری و مهارت‌های خاص اهمیت کمتری پیدا می‌کند، زیرا افراد از نردبان شغلی بالا می‌روند و به سمت‌هایی می‌روند که نیاز به رهبری دارند. زنجیره تامین، موجودی و معیارها همه چیزهایی هستند که باید مدیریت شوند. مشکل این است که بسیاری از مدیران با مردم مانند چیزهایی رفتار می کنند. رهبران باید بر روی الهام بخشیدن تمرکز کنند تا مدیریت در مورد مردم،” او می گوید.

به این ترتیب، باکستر دوره های رهبری را خودش تدریس می کند و اصول الهام بخش خود را برای عملکرد جسورانه به مدیران جدید و با تجربه TTI منتقل می کند – چیزهایی مانند ارتباطات قوی، ایجاد اعتماد با تقسیم اعتبار و پذیرش سرزنش زمانی که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

او می‌گوید: «اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید بهترین کار را از مردم دریافت کنید، پس دستیابی به نتایج خارق‌العاده بسیار دشوار خواهد بود.

رهبران بزرگ می توانند الهام بخش مردم باشند تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند و با انجام این کار می توانند اهداف جسورانه ای را دنبال کنند.

ایجاد مشاغل آینده

این تمرکز بر رهبری فرمولی است که باکستر معتقد است می تواند ابزار Milwaukee را برای 100 سال آینده فراهم کند.

باکستر اعتراف می کند: «بی سیم یک مسابقه تسلیحاتی است. “چشم انداز ما یک محل کار بی سیم است، و منظور من از آن همه چیز است، از یک بازسازی کوچک گرفته تا ساخت یک برج در مرکز شهر. هدف ما این است که تک تک برنامه ها در این موقعیت خالی مجهز به محلول لیتیوم یونی باشد که میلواکی ارائه می دهد. ما می خواهیم باتری های دیگر را جایگزین کنیم، هیدرولیک، پنوماتیک، گاز و سیم را جایگزین کنیم. ما می خواهیم هر منبع انرژی در محل کار را با یکی از راه حل های خود جایگزین کنیم. باکستر می‌گوید در پنج سال، خود را در حال ارائه راه‌حل‌هایی فراتر از تصور در محل کار می‌دانم.

باکستر با چنین تیم بزرگ و رهبران قوی در کنارش، معتقد است که این یک هدف جسورانه دیگر است. “فقط به آنچه تا کنون به بازار آورده ایم نگاه کنید. شما فقط می توانید تصور کنید که ما در آینده چند راه حل و نوع قابلیت ارائه خواهیم داد. تازه داریم شروع می کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید