پیمایش در نوآوری و گنجاندن: بینش معاون آمازون در بخش خرید ویدیو


در چشم‌انداز کسب‌وکار در حال تحول امروز، اهمیت تنوع، برابری و شمول را نمی‌توان نادیده گرفت. همانطور که شرکت ها در تلاش برای توسعه راه حل های نوآورانه هستند که با مخاطبان مختلف طنین انداز شود، دیدگاه ها و تجربیات افراد از طبقات مختلف زندگی ارزشمند می شود. Wayne Purbu، معاون ویدیوی خرید آمازون، در خط مقدم این جنبش قرار دارد و تلاش‌ها را برای ادغام این ارزش‌ها در عملیات آمازون رهبری می‌کند.

این کارآفرین سریالی خودخوانده بیش از 30 سال تجربه در عرصه رسانه و ارتباطات از راه دور دارد و موقعیت های رهبری را در شرکت هایی مانند گروه فناوری Solect، QuickPlay Media و AT&T دارد. در گفتگو با تجارت کاناداییپوربو نظرات خود را در مورد چالش هایی که متخصصان سیاهپوست در دنیای تجارت با آن روبرو هستند به اشتراک می گذارد، در مورد ابتکاراتی با هدف کاهش شکاف استخدام فارغ التحصیلان بحث می کند و اهمیت مربیگری را برجسته می کند.

به عنوان معاون ویدیوی خرید آمازون، آیا می‌توانید نقش خود را در بهبود کیفیت خرید ویدیویی برای مشتریان شرح دهید؟

نقش من بر ایجاد یک تجربه خرید متمرکز است که در آن مشتریان می‌توانند با ویدیوهایی که محصولات، ایده‌های سازنده و توصیه‌های مشتری را برجسته می‌کنند، تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرند. از این گذشته، این برنامه‌نویسی به مشتریان کمک می‌کند تا بفهمند اقلام چگونه به نظر می‌رسند و متناسب هستند. هدف ما توانمندسازی مشتریان در سراسر جهان برای تصمیم گیری بهتر برای خرید است.

دیدگاه شما در مورد تنوع و گنجاندن در توسعه راه حل های نوآورانه چیست و آمازون چگونه این ارزش ها را ادغام می کند؟

تنوع، برابری و شمول برای ایجاد راه حل هایی که به پایگاه مشتریان متنوع ما خدمت می کنند، مهم هستند. بدون این دیدگاه ها، ما نمی توانیم با موفقیت نیازهای مشتریان خود را برآورده کنیم. آمازون به طور مداوم در این زمینه پیشرفت می کند و برای نیروی کار متنوع تر تلاش می کند و برای صداهای متنوع در تصمیم گیری های محصول ارزش قائل است.

چالش های اصلی سیاه پوستان حرفه ای در تجارت چیست و چگونه می توان آنها را حل کرد؟

متخصصان سیاه پوست اغلب با استخدام مدیران در مورد استعدادهای موجود و کمبود سرمایه اجتماعی برای تعامل موثر با جامعه تجاری با عدم آگاهی مواجه می شوند. تلاش هایی مانند مربیگری و مربیگری گام های مهمی به جلو هستند. افزایش آگاهی و تمرکز متخصصان سیاه پوست می تواند دسترسی آنها به فرصت های تجاری را بهبود بخشد.

مربیگری چه تاثیری بر شغل شما داشته است؟

مربیگری در حرفه من کلیدی بوده است. من از بسیاری از مربیان، چه به طور مستقیم و چه غیرمستقیم، با به اشتراک گذاشتن راه حل های محکم آنها یا مشاهده حل مشکلات آنها، آموخته ام. اکنون، همانطور که در آمازون به دیگران راهنمایی می‌کنم، استراتژی‌های مؤثری را به اشتراک می‌گذارم که برای من کارآمد بوده است تا آنها را به موفقیت در آمازون راهنمایی کنم.

آیا می توانید در مورد ابتکار Onyx و نقش آن در کاهش شکاف استخدام فارغ التحصیلان سیاه پوست صحبت کنید؟

پس از ناآرامی های اجتماعی سال 2020، من و همسرم نیگلا Onyx را راه اندازی کردیم تا از دانشجویان کالج و دانشگاه سیاه پوست برای ایفای نقش های اولیه خود در شرکت های بزرگ کانادا حمایت کنیم. این یک پروژه پرشور بسیار نزدیک به قلب ما است که از تجربیات و شبکه ما استفاده می کند. ما به تصورات نادرست در مورد در دسترس بودن استعدادهای سیاهپوست در میان کارفرمایان کانادایی می پردازیم و دانشجویان را به مشاغلی مرتبط می کنیم که با تحصیلات آنها مطابقت دارد. امروزه Onyx از 750 دانشجو و 60 شرکت پشتیبانی می کند.

آیا می توانید در مورد ابتکار آمازون Black Leaders (ABLE) و تأثیر آن به ما بگویید؟

ABLE رهبران سیاه پوست را در آمازون گرد هم می آورد تا تجربه سیاهان را در شرکت و جوامع ما بهبود بخشد. ما بر بهبود تجربه داخلی و ایجاد کمک مثبت به جوامعی که آمازون در آن حضور چشمگیری دارد تمرکز می کنیم. در جلسات منظم، اهداف خود را دنبال می کنیم و در مورد برنامه های مختلف با هدف بهبود سطح جامعه در داخل و خارج از آمازون بحث می کنیم.

چه توصیه ای به کارآفرینان سیاهپوست مشتاق و رهبران کسب و کار دارید؟

توصیه من این است که اجازه ندهید رنگ پوست پتانسیل شما را مشخص کند. بر سندرم ایمپوستر غلبه کنید و انعطاف پذیر باشید. به دنبال فرصت ها باشید و زمانی که به وجود آمدند از آنها نهایت استفاده را ببرید. با درک اینکه جامعه ما اغلب خوش شانس تر است، مهم است که از هر فرصتی استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید